Vrouwenkoor Goed Gestemd

Wetenschap heeft het al aangetoond: zingen is gezond! En wat is niet leuker dan met elkaar zingen. Vrouwenkoor Goed Gestemd is het koor bij Oyfo Kunstenschool met, zoals de naam al zegt, alleen vrouwen.

Meedoen in een koor kan enorm bijdragen aan het plezier van zingen. Laat je gaan met het repertoire en in de stijl die je graag hoort. Het repertoire van Goed Gestemd is klassiek en klassiekers onder de lichte muziek.

Vrouwenkoor Goed Gestemd

Leeftijd: vanaf 30 jaar

Woensdag avond 20.00 - 21.15 uur

Wat kost mijn koor? Kan ik ook korting krijgen? Wat als ik een keer niet naar mijn koor repetitie kan komen?

Nora Volkert Zangeres/zangcoach

Nora Volkert

Ik ben (Eleo)nora Volkert, dirigent van het Hengelo’s Ochtend Koor en vrouwenkoor Goed Gestemd. Een koor vind ik een interessante combinatie van samen zingen en sociaal gebeuren. Daarvan deel uitmaken is een boeiend avontuur. Het vinden van passend en afwisselend repertoire en het maken van arrangementen een leuke uitdaging.