Basgitaar

Als de basgitarist in de band begint met spelen, dan vallen alle stukjes op hun plek en klinkt de muziek zoals die moet klinken. Van pop, rock en funk tot jazz en metal, met een basgitaar kun je alle kanten op.

Wat is er gaver dan lekkere lage noten spelen die iedereen door zijn hele lijf kan voelen? Er is niets mooier dan muziek maken samen met anderen. Met een rotsvaste baspartij, een pakkend loopje of een blitse lick op zijn tijd: als bassist zorg je voor de basis! Op je basgitaar ga je aan de slag met allerlei stijlen en leer je zelf eigenzinnige baspartijen bedenken.

In de basgitaarles ontdek en ontwikkel je je eigen muzikaliteit, smaak en spelplezier. Binnen een paar lessen kan je eenvoudige nummers meespelen. Na een jaar spelen veel leerlingen al in een band!

Ontdek de basgitaar

Leeftijd: Vanaf 9 jaar
Cursusgeld: €16,28 p.les (< 21 jr) / €25,08 p.les (> 21 jr)

In goed overleg stem je samen met de docent jouw lesdag en lestijd af. Zo past het in ieders planning!

Wat kost mijn muziekles? Kan ik ook korting krijgen? Wat als ik een keer niet naar mijn muziekles kan komen?

Huurinstrument

Wil je liever nog even wachten met het aanschaffen van een instrument? Geen probleem, meestal kun je een instrument via Oyfo huren.

Vraag klantencontact naar de mogelijkheden om een basgitaar bij Oyfo te huren.

Nick Kerkhoff Basgitaar

Nick Kerkhoff

Geboren in Hengelo en afgestudeerd aan het ArtEZ Conservatorium. Hier heb ik de opleiding Jazz&Pop gevolgd met als hoofdvak basgitaar. Als bassist ben ik actief in diverse bands, zowel live als in de studio. Daarnaast heb ik met verscheidene artiesten het podium mogen delen.
Werken met gemotiveerde leerlingen geeft mij veel energie. Iedere leerling is anders en heeft zijn of haar eigen denkwijze. Dit houdt het voor mij afwisselend en interessant.