Saxofoon

Met een saxofoon ben jij het 'swingende' onderdeel in een orkest, een big band of in een popband.

Je kan met de saxofoonlessen vanaf 7 jaar starten. Dan zijn je handen vaak groot genoeg en zijn je voortanden gewisseld. In de les komen veel verschillende muziekstijlen aan bod, zoals pop, klassiek en jazz.

Speelplezier staat voorop! Tijdens de saxofoonles wordt onder andere de juiste speeltechniek, blaastechniek en de muziektheorie behandeld.

Je leert swingend spelen, spelen op gehoor en improviseren. En dat kan solo, in een orkest, in een big band of in een popband.

Ontdek de saxofoon

Leeftijd: vanaf 7 jaar

Wat kost mijn muziekles? Kan ik ook korting krijgen? Wat als ik een keer niet naar mijn muziekles kan komen?

Huurinstrument

Wil je liever nog even wachten met het aanschaffen van een instrument? Geen probleem, meestal kun je een instrument via Oyfo huren.

Huur saxofoon

< 21 jaar €21,20 per maand

> 21 jaar €25,65 per maand

Kimmy Reef Saxofoon

Kimmy Reef

Mijn naam is Kimmy Reef en ik ben als saxofoondocente werkzaam bij Oyfo Kunstenschool. Mijn liefde voor de saxofoon en het bespelen van dit mooie instrument breng ik graag met enthousiasme aan anderen over. Ik hoop je snel bij Oyfo te zien!