Teken- en schilderatelier

Schilder je graag? Kleurpotloden heb je thuis vast ook wel … maar wat dacht je van inkt, wasco, ecoline, houtskool, plakkaat- en acrylverf, of aquarel?

In het Teken- en schilderatelier van Oyfo maak je kennis met de onbeperkte mogelijkheden van allerlei technieken en materialen. Je leert handige en onmisbare technieken kennen, zoals perspectief- en schaduwtekenen. Je kijkt naar kunst, tekent iets na, of werkt vanuit je fantasie.

Docent Dorothé Verberne vindt dat kinderen het meest leren als ze met zoveel mogelijk dingen in aanraking komen. Bovendien: ‘Dat ze zelf plezier hebben aan dat waarmee ze bezig zijn, dat vind ik het allerbelangrijkst. Het blijft boeiend en heel erg leuk om kinderen te helpen zich creatief te ontwikkelen.’

Aan het einde van het jaar is er een tentoonstelling waar iedereen jouw kunstwerk kan komen bewonderen!

Teken- en schilderatelier

Leeftijd: 7-12 jaar
Locaties: Hazemeijer, Kulturhus Hasselo

Woensdagmiddag 15.30-17.00 uur  VOL

Donderdagmiddag 15.30-17.00 uur (Kulturhus Hasselo)

Het cursusjaar start begin september en loopt door tot en met mei.

Heb je belangstelling voor een dagdeel welke vol zit, stuur dan een mail met je gegevens naar info@oyfo.nl of vul het proefles-formulier in. We plaatsen je naam op de wachtlijst!

Wat kost mijn les? Kan ik ook korting krijgen? Wat als ik een keer niet naar mijn les kan komen?

Tarieven beeldend 2023-2024
Algemene voorwaarden

Dorothé Verberne Beeldende vorming, tekenen en schilderen

Dorothé Verberne

Wat ik zo leuk vind aan het lesgeven aan kinderen is de spontaniteit in hun werk. Dat je terugziet dat ze goed naar je uitleg hebben geluisterd. Het allermooiste is dat de kinderen plezier hebben in wat ze doen, en plezier blijven houden door de nieuwe dingen die ze van je leren.