Aerobics

Een lach op ieders gezicht, jezelf een goed gevoel geven door even met je hele lichaam actief te zijn op leuke muziek. Blijf gezond en fit met aerobics!

Tijdens de aerobicslessen gaan we een uur lekker bewegen op muziek. Het hele lichaam wordt aangesproken, het gaat om een full-body workout met elementen uit dans, fitness, yoga en combatlessen. Er wordt niet met gewichten gewerkt, enkel met het eigen lichaamsgewicht. Alleen voor grondoefeningen wordt er een matje gebruikt. De nadruk ligt op oefeningen die niet te snel en te moeilijk zijn.

De muziek verandert na een aantal maanden zodat je de tijd hebt om de oefeningen, timing en techniek goed te leren kennen. De muziek bestaat niet uit typische aerobic beats maar uit vooral bekende liedjes. Van 60’s/70’s tot actueel en van rustig tot uptempo. Soms is er zelfs livemuziek van gitaar en/of zang.

Vanaf 35 jaar kan je meedoen aan de Aerobicslessen. De lessen zijn heel geschikt voor ouderen of wanneer je na een blessure het sporten weer op wilt pakken.

Aerobics

Leeftijd: Vanaf 35 jaar

Maandagavond 19.30-20.30 uur

Komt dit tijdstip niet goed uit, neem dan contact op met Oyfo Kunstenschool. Samen kijken we wat er mogelijk is.

Wat kost mijn dansles? Kan ik ook korting krijgen? Wat als ik een keer niet naar mijn dansles kan komen?

Tarieven dans 2023-2024

Kledingadvies

Kledingadvies: binnenschoenen met witte zool en gemakkelijke sportkleding als een t-shirt, legging en een vest/trui voor eindontspanning. Matjes zijn aanwezig.

Simone Ewouds Zang, aerobics

Simone Ewouds

Mijn naam is Simone Ewouds, ik ben zangdocente, geef aerobicslessen en treed zelf op in verschillende bezettingen. Alleen, als duo (Rebellious Rose) en ook in de band GeweldiGenoten. Ik heb gestudeerd aan het Codarts Conservatorium in Rotterdam.
Bij OYFO geef ik zanglessen en een uur Aerobicsles op maandag.