Zangles klassiek/musical

Als je graag beter wilt leren zingen en je vindt klassieke zang of musicals erg mooi, dan kan je zangles volgen bij Oyfo Kunstenschool. Zangdocent Bram van der Beek geeft met plezier les aan beginners en gevorderden van alle leeftijden.

In de zangles wordt aandacht geschonken aan een goede lichaamshouding, adembeheersing, klankvorming, resonans, articulatie en uitspraak van de tekst (vreemde talen). Een vast onderdeel van de les zijn dan ook de zangoefeningen om zo je stem goed te leren kennen en ieder klassiek genre (bv liederen, oratorium, opera en musical) te kunnen beheersen.

Naast verbetering van de zangtechniek is het artistieke aspect belangrijk; het inleven in het lied (interpretatie) in de zangles. Voor de (beginnende) zanger vergroot het de vrijheid van het zingen en je uitdrukkingsmogelijkheden, en daardoor het plezier. Dit geldt voor zowel koorzangers als solistische zangers.

Zang klassiek/musical

Leeftijd: vanaf 7 jaar

Wat kost mijn zangles? Kan ik ook korting krijgen? Wat als ik een keer niet naar mijn zangles kan komen?

Bram van der Beek Zang, koren

Bram van der Beek

Samen met de leerling werk ik als zanger/pedagoog aan interpretatie, expressie en alles op het gebied van zangtechniek. Ik vind het heerlijk om te werken in een organisatie als Oyfo die zijn vleugels uitslaat. Daarnaast ben ik werkzaam als koor- en orkestdirigent en cursusleider in het buitenland.