Gitaar akoestisch

De akoestische gitaar zorgt voor mooie melodieën, akkoorden en swingende ritmes bij elke sfeer. Na een tijdje gitaarles kun je dit allemaal zelf.

Tijdens de gitaarles leer je over de houding, techniek en notenlezen. Eigenlijk alles wat er nodig is om te kunnen genieten van muziek. Bovendien maak je kennis met allerlei verschillende muziekstijlen. Zoek met je docent naar je favoriete stijl en ontdek de mogelijkheden van dit veelzijdige instrument.

Na een paar lessen, en thuis goed oefenen, kun je al bekende melodietjes spelen. Daarna ga je verder met meerstemmige muziek, en natuurlijk akkoorden.

Naast de lessen kun je ook meedoen aan verschillende samespelgroepen. Mocht je interesse hebben neem dan contact op of meld je aan voor een proefles.

Ontdek de akoestische gitaar

Leeftijd: Vanaf 7 jaar
Locaties: Hazemeijer - Wijkcentrum Slangenbeek

Wat kost mijn muziekles in Hengelo? Kan ik ook korting krijgen? Wat als ik een keer niet naar mijn muziekles kan komen?

Huurinstrument

Wil je liever nog even wachten met het aanschaffen van een instrument? Geen probleem, meestal kun je een instrument via Oyfo huren.

Huur gitaar

< 21 jaar €16,15 per maand

> 21 jaar €19,54 per maand

Christian Kuiper Gitaar

Christian Kuiper

Ik werk met leerlingen graag aan een goede basis om daarmee de veelzijdigheid van dit mooie instrument te ontdekken. Samen gaan we op zoek naar jouw eigen smaak en stijl. Naast Oyfo werk ik bij muziekschool Gronau en speel ik als gitarist bij Grupo d’Aro en Wild Honey Acoustic Trio.

Eric Mohede Akoestisch gitaar

Eric Mohede

De lessen die ik geef zijn breed georiënteerd. Het idee achter deze opzet is om de leerlingen zoveel mogelijk kennis te laten maken met verschillende muziekstijlen. Het mooie van mijn vak is de leerlingen te enthousiasmeren en hen te helpen bij het ontwikkelen tot de muzikant/gitarist die hij of zij wil worden.