Muziek met kleuters

Muziek maken is voor alle leeftijden! Bij Muziek met Kleuters ontdekken kinderen van 4 tot 6 jaar op een leuke manier de verschillende aspecten van muziek. Zo leren ze om zelfstandig naar muziek te luisteren én zelf muziek te maken.

Muziek met Kleuters is een mooie vervolgstap na Nuziek op Schoot en/of Muziek met Peuters om muzikaal te blijven ontwikkelen. Tijdens de lessen worden muzikale spelletjes gespeeld, nieuwe liedjes geleerd en veel bewogen. Ren, huppel en dans mee met de gitaarmuziek!

Docent Marieke leert de jonge kinderen ook om zelf muziek te maken op kleine instrumenten. Zo leren kinderen op spelenderwijs maat en ritme herkennen. Daarnaast ontdekken ze veel zoals het verschil tussen harde, zachte, hoge en lage tonen te horen. Maar bovenal wordt er vooral veel plezier gemaakt!

Muziek met kleuters

Leeftijd: Van 4 - 6 jaar
Start datum: Volgt (najaar 2024)

Woensdagmiddag van 15:00-15:45 uur.

* Het is helaas niet mogelijk om een proefles te volgen bij korte cursussen of workshops

Marieke Kroes Accordeon

Marieke Kroes

Volksmuziek, tango, jazz, pop, Bach: alles is mogelijk op een accordeon! Met veel plezier breng ik leerlingen van alle leeftijden op creatieve wijze met al dit moois in aanraking. Samen ontdekken we wat hun muzikale taal is en hoe je deze zo goed mogelijk kunt leren spreken.