Hoorn

Van klassiek tot pop, de klank van de hoorn werkt betoverend, ontroert en is verrassend. De hoorn prikkelt alle zintuigen: helder en aanwezig maar ook heel donker en warm. Het ene moment harmonieus met de andere instrumenten klinkend of vervolgens letterlijk de boventoon voerend.

Naast een instrument heb je lef én een flinke dosis lucht nodig.
Je kan vanaf 7 jaar beginnen met hoornles. Als beginner kun je al snel een liedje instuderen. En dat stimuleert natuurlijk erg.

De hoorn heeft een actieve rol in allerlei orkesten. Denk aan harmonie- en fanfareorkesten, maar ook in een symfonieorkest komt hij erg goed tot zijn recht.

Ontdek de hoorn

Leeftijd: Vanaf 7 jaar
Cursusgeld: €16,28 p.les (<21 jr) / €25,08 p.les (> 21jr)

In goed overleg stem je samen met de docent jouw lesdag en lestijd af. Zo past het in ieders planning!

Wat kost mijn muziekles? Kan ik ook korting krijgen? Wat als ik een keer niet naar mijn muziekles kan komen?

Huurinstrument

Wil je liever nog even wachten met het aanschaffen van een instrument? Geen probleem, meestal kun je een instrument via Oyfo huren.

Huur contrabas

< 21 jaar €21,20 per maand

> 21 jaar €25,65 per maand

Rianne Blaak-van den Berg Hoorn

Rianne Blaak-van den Berg

Liefde en passie! Dat is wat ik nog dagelijks voel als ik de hoorn in mijn handen heb. Als jong meisje ben ik besmet geraakt met dit heerlijke muziekvirus. Het is een voorrecht om dit te mogen doorgeven aan de leerlingen van Oyfo. Mijn naam is Rianne en het lijkt me leuk om jou te leren kennen!