Popbands

Vind je het leuk om met een band op een podium te staan? Of om samen te werken aan leuke nummers om te spelen? Kom dan spelen in een van onze bands.

Op deze manier kan je wat je hebt geleerd in je instrumentale les, in de praktijk brengen. Dan wordt muziek maken pas echt leuk!

Op verschillende dagen in de week kan je meedoen in een van onze bands, onder leiding van een coach die weet wat het is om live te spelen. Je repeteert dan 1 uur in de week en werkt dan toe naar minimaal 2 optredens per jaar. Het repertoire gaat in overleg met elkaar.

De muziekensembles en bands bij Oyfo worden ingedeeld en geroosterd door de docenten/ensembleleiders. De ensembles worden doorgaans bezet door instrumentale leerlingen van Oyfo maar je kunt, als er plek is en je het juiste speelniveau hebt, ook lid worden als niet-leerling.

Heb je interesse? Neem dan contact op en informeer naar de mogelijkheden.

Popbands

Leeftijd: Vanaf 10 jaar

Heb je interesse in het spelen in een popband? Neem dan contact op en informeer naar de mogelijkheden en repetitietijden van de bandjes.

Wat zijn de kosten als ik in een band ga spelen? Kan ik ook korting krijgen? Wat als ik een keer niet naar een repetitie kan komen?

Ad Smit Piano

Ad Smit

Allround piano leren spelen op alle niveaus van pop en jazz tot licht klassiek. Het afwisselende aan lesgeven is dat elke leerling anders is. Ik hou rekening met muzikale smaak en de belevingswereld van de leerlingen en ben een enthousiaste docent.