Freestyle Jazz

Leuk om te doen, goed voor je lijf en toegankelijk voor iedereen! Tijdens Freestyle jazz maak je op een swingende manier kennis met verschillende hedendaagse jazzdance- en urban stijlen.

Ben je 17 jaar of ouder en houd je van een uptempo les in verschillende hedendaagse stijlen? Dan is Freestyle Jazz helemaal jouw ding.

Een Freestyle-Jazz les betekent veel bewegen door de ruimte, oefeningen doen en hierbij gebruik te maken van diverse dans- en bewegingsstijlen. Goed voor iedereen die houdt van bewegen op muziek! Naast je houding komen alle spieren aan bod. En we werken door middel van verschillende danselementen aan je conditie. Verder doe je in de les allerlei oefeningen die je spieren versterken en souplesse bevorderen.

Bij Freestyle jazz wordt er gedanst op drie verschillende niveaus: beginners, gevorderden en masterclass. Heb je vragen over deze verschillende niveaus? Neem dan contact op met Oyfo Kunstenschool.

Freestyle Jazz

Leeftijd: Vanaf 17 jaar
Cursusgeld: €8,15 p.les (<21 jr) / €9,85 p.les(> 21jr)

Wil jij ook freestyle jazz lessen volgen?

Er zijn verschillende locaties, lesdagen, tijden en leeftijdscategorieën van toepassing,  zie het dansrooster 2023-2024

Wat kost mijn dansles? Kan ik ook korting krijgen? Wat als ik een keer niet naar mijn dansles kan komen?

Tarieven dans 2023-2024

Kledingadvies

- Zwarte jazzpants, liefst met lange pijpen i.v.m. grondoefeningen

- Zwart balletpakje/bovenstukje naar keuze

- zwarte jazzballetschoentjes of sokken naar keuze.

Danskleding kopen? Jouw dansdocent adviseert je graag!

Marleen Hamer Dans

Marleen Hamer

Mijn naam is Marleen Hamer en ik ben al 32 jaar all round dansdocent en choreograaf (o.a. peuter- en kleuterdans, klassiek ballet, jazzdance en moderne dans) bij onder andere Oyfo Kunstenschool. In mijn lessen kun je je blijven ontwikkelen. Of je nu professioneel danser wil worden of gewoon lekker een uurtje wil dansen!