Dwarsfluit

De dwarsfluit, bijzonder én sierlijk. Een glimmende fluit die dwars vóór de mond wordt bespeeld in plaats van recht in de mond. Is dat dwars genoeg voor jou?

Vanaf 5 jaar kan iedereen beginnen met dwarsfluit spelen. Voorkennis is niet noodzakelijk. Het bespelen van het instrument en het noten lezen komen aan bod in lessen die aan individuele behoeftes worden aangepast. Het allerbelangrijkste is: met veel plezier muziek maken!

Het is een veelzijdig instrument dat bespeeld wordt in verschillende orkesten/ensembles en in veel muziekstijlen wordt gebruikt. Meestal kun je na een jaar al in een beginnersorkest of in een dwarsfluitensemble meespelen.

Ontdek de Dwarsfluit

Leeftijd: vanaf 5 jaar
Locaties: Hazemeijer - Wijkcentrum Slangenbeek
Cursusgeld: €16,28 p.les (< 21 jr) / €25,08 p.les (> 21 jr)

In goed overleg stem je samen met de docent jouw lesdag en lestijd af. Zo past het in ieders planning!

Wat kost mijn muziekles? Kan ik ook korting krijgen? Wat als ik een keer niet naar mijn muziekles kan komen?

Huurinstrument

Wil je liever nog even wachten met het aanschaffen van een instrument? Geen probleem, meestal kun je een instrument via Oyfo huren.

Huur dwarsfluit

< 21 jaar €19,20 per maand

> 21 jaar €23,23 per maand

Manon Meijer Dwarsfluit

Manon Meijer

De dwarsfluit is een veelzijdig instrument. Het wordt veel in orkesten/ensembles ingezet, en er kunnen veel soorten muziek op worden gespeeld. Lesgeven blijft mij inspireren en boeien, bij iedere leerling, ongeacht leeftijd, telkens opnieuw. Het plezier hebben en samen muziek maken staan voorop. Enthousiast mijn eigen passie kunnen delen is super!