Moderne dans

Moderne dans is mooi, intens en een fysieke uitdaging. En de laatste jaren is moderne dans door alle dansprogramma’s op tv erg populair geworden.

Ben je 8 jaar of ouder en houd je van 'groot' en expressief bewegen? Dan is de cursus Moderne dans echt iets voor jou! Bij moderne dans wordt dichtbij of op de grond gedanst in een dynamische stijl die gebaseerd is op bewegingen zoals: lopen, rennen, springen, draaien, zwaaien, rollen, vallen en opstaan.

In de lessen werk je aan creativiteit, muzikaliteit, improvisatievermogen, techniek, kracht, souplesse, lichaamsbewustzijn, timing en dynamiek. De oefeningen en choreografieën worden tijdens deze lessen steeds complexer en uitdagender. Hierdoor leer je expressiever te dansen en meer risico's te nemen.

Bij moderne dans wordt er gedanst op drie verschillende niveaus: beginners, intermediate en gevorderd. Heb je vragen over deze verschillende niveaus? Neem dan contact op met Oyfo Kunstenschool.

Moderne dans

Leeftijd: Vanaf 13 jaar
Cursusgeld: €8,15 p.les (<21 jr) / €9,85 p.les (> 21jr)

Wil jij ook moderne danslessen volgen?

Er zijn verschillende locaties, lesdagen, tijden en leeftijdscategorieën van toepassing, zie het dansrooster 2023-2024

Wat kost mijn dansles? Kan ik ook korting krijgen? Wat als ik een keer niet naar mijn dansles kan komen?

Tarieven dans 2023-2024

Kledingadvies

Moderne dans: vanaf 10 jaar

• zwarte broek/panty
  • zwart balletpakje of shirt
  • dansvoetjes, sokken of blote voeten

Marleen Hamer Dans

Marleen Hamer

Mijn naam is Marleen Hamer en ik ben al 32 jaar all round dansdocent en choreograaf (o.a. peuter- en kleuterdans, klassiek ballet, jazzdance en moderne dans) bij onder andere Oyfo Kunstenschool. In mijn lessen kun je je blijven ontwikkelen. Of je nu professioneel danser wil worden of gewoon lekker een uurtje wil dansen!