Dancemix

Gave choreo's vol energie, snelle moves en strakke dansen. Dat is wat je kan verwachten bij de lessen Dancemix. Er wordt op snelle muziek gedanst waardoor het een flitsend effect heeft!

Dancemix is een mix van verschillende dansstijlen: streetdance, hiphop, breakdance, jazzdance, musicaldance en showdance. Het is voor leerlingen vanaf 8 jaar waarbij iedere les bestaat uit een warming up, verplaatsing, stretch, diagonale en natuurlijk veel verschillende danscombinaties. Aan het einde van de les doen we een cooling-down.

Dancemixgroepen doen vaak mee aan kleine en grote optredens.

Bij Dancemix wordt er gedanst op drie verschillende niveaus: beginners, intermediate en gevorderden. Heb je vragen over deze verschillende niveaus? Neem dan contact op met Oyfo Kunstenschool.

Dancemix

Leeftijd: Vanaf 8 jaar
Cursusgeld: € 8,15 per les

Wil jij ook Dancemixlessen volgen?

Er zijn  verschillende lesdagen, tijden en leeftijdscategorieën van toepassing, zie het dansrooster 2023-2024

Wat kost mijn dansles? Kan ik ook korting krijgen? Wat als ik een keer niet naar mijn les kan komen?

Tarieven dans 2023-2024

Kledingadvies

Zwarte jazzballetschoentjes, sneakers met witte zolen of sokken naar keuze en makkelijk zittende kleding naar keuze.

Danskleding kopen? Jouw dansdocent adviseert je graag!

Roxaine Wessels Dans

Roxaine Wessels

Mijn naam is Roxaine Wessels, voor de meesten Rox. Ik geef Hiphop/streetdance bij Oyfo aan geweldig gemotiveerde kids. Een ieder in zijn eigen kracht. Ze geven mij wekelijks opnieuw energie door ze met “plezier” te zien groeien in dans. Dat maakt mij een trotse dansdocent.