Accordeon

De accordeon voelt zich thuis in zowat alle muziekstijlen; van pop tot volksmuziek tot klassieke muziek. Bij Oyfo kun je met dit veelzijdige instrument dus alle kanten uit!

In de lessen leer je verschillende stijlen spelen: klassiek, pop, klezmer, balkanmuziek, tango of Zuid-Amerikaanse stijlen. Je speelt een melodie en tegelijk je eigen begeleiding. Het accordeon is dan ook een heel compleet en veelzijdig instrument.

Na een jaar accordeonles speel je met twee handen al allerlei liedjes. Je kunt ook samen met anderen spelen. Het belangrijke van samenspelen is dat je naar elkaar leert luisteren en samen leert spelen. Je treedt bijvoorbeeld op bij een leerlingenconcert van Oyfo, of op andere plekken. Het geeft een echte kick als dat goed verlopen is!

Ontdek de accordeon

Leeftijd: Vanaf 6 jaar
Locaties: Hazemeijer - Wijkcentrum Slangenbeek
Cursusgeld: €16,28 p.les (< 21 jr) / €25,08 p.les (> 21 jr)

In goed overleg stem je samen met de docent jouw lesdag en lestijd af. Zo past het in ieders planning!

Wat kost mijn muziekles? Kan ik ook korting krijgen? Wat als ik een keer niet naar mijn muziekles kan komen?

Huurinstrument

Wil je liever nog even wachten met het aanschaffen van een instrument? Geen probleem, meestal kun je een instrument via Oyfo huren.

Vraag klantencontact naar de mogelijkheden om een accordeon bij Oyfo te huren.

Marieke Kroes Accordeon

Marieke Kroes

Volksmuziek, tango, jazz, pop, Bach: alles is mogelijk op een accordeon! Met veel plezier breng ik leerlingen van alle leeftijden op creatieve wijze met al dit moois in aanraking. Samen ontdekken we wat hun muzikale taal is en hoe je deze zo goed mogelijk kunt leren spreken.