Harp

Het oudste snaarinstrument, bij de harp bespeel je de snaren met je vingertoppen. Zo maak je hypnotiserende en betoverende klanken.

De harp vind je in het klassieke symfonieorkest, maar ook in de volksmuziek; bijvoorbeeld in Keltische en Zuid-Amerikaanse muziek. Ook popliedjes klinken heel mooi op de harp.

Vanaf 5 jaar kan je al beginnen met harples. Je begint op een Keltische harp, uiteindelijk maak je de overstap naar een pedaalharp. Aan het eind van het schooljaar spelen alle leerlingen samen in een harporkest.

Voor leerlingen, die naast hun gewone les, ook graag met anderen willen samenspelen, zijn er bij Oyfo twee harpensembles.

Ontdek de harp

Leeftijd: Vanaf 5 jaar

Wat kost mijn muziekles? Kan ik ook korting krijgen? Wat als ik een keer niet naar mijn muziekles kan komen?

Huurinstrument

Wil je liever nog even wachten met het aanschaffen van een instrument? Geen probleem, meestal kun je een instrument via Oyfo huren.

Huur harp

< 21 jaar €21,20 per maand

> 21 jaar €25,65 per maand

Maaike Bosscher Harp

Maaike Bosscher

Ik ben Maaike Bosscher en ik geef harplessen bij Oyfo. Ik word zelf erg blij van het spelen op mijn harp en ik vind het erg fijn om dat door te geven. Het is geweldig om iemand te helpen iets te bereiken waar hij of zij trots op mag zijn.