Peuterdans

Prikkel spelenderwijs je fantasie. Peuterdans voor kinderen is een leuke manier om zichzelf fysiek en muzikaal te ontwikkelen. De fantasie van de peuter wordt geprikkeld en de kinderen worden zich bewust van hun eigen bewegingsmogelijkheden.

Peuterdans is voor kinderen van 2,5 - 4 jaar waarbij de dansen spelenderwijs in thema’s worden aangeboden. Bij peuterdans worden allerlei soorten muziek gebruikt passend bij de belevingswereld van een peuter.

Bij deze lessen spreek je nog niet van echte ballet- en/of danstechniek maar van voorbereiding op de later aan te leren technieken. Het plezier hebben en stimuleren van dansen staan voorop. Er wordt veel aandacht besteed aan fysieke ontwikkeling, ritmiek en muzikaliteit. De lessen zijn een goede voorbereiding op kleuterdans (vanaf 4 jaar) en geschikt voor jongens en meisjes.

Peuterdans

Leeftijd: 2,5 - 4 jaar
Locaties: Hazemeijer, Slangenbeek
Cursusgeld: €4,58 per les

Wil jij ook peuterdanslessen volgen?

Er zijn verschillende locaties, lesdagen, tijden en leeftijdscategorieën van toepassing, zie het dansrooster 2023-2024

Wat kost peuterdans? Kan ik ook korting krijgen? Wat als ik een keer niet naar mijn les kan komen?

Tarieven dans 2023-2024

Kledingadvies

Peuterdans/workshops

• makkelijk zittende kleding naar keuze

Marleen Hamer Dans

Marleen Hamer

Mijn naam is Marleen Hamer en ik ben al 32 jaar all round dansdocent en choreograaf (o.a. peuter- en kleuterdans, klassiek ballet, jazzdance en moderne dans) bij onder andere Oyfo Kunstenschool. In mijn lessen kun je je blijven ontwikkelen. Of je nu professioneel danser wil worden of gewoon lekker een uurtje wil dansen!