Zangles pop/jazz

Als jij altijd meezingt met de nieuwste popliedjes of de mooiste jazznummers en ervan droomt ooit op een podium te staan, dan is de zangles pop/jazz echt de juiste cursus voor jou.

Hier kun je de eerste stappen zetten en een goede basis leggen voor je zangcarrière. Wie weet zien we je straks wel optreden bij The Voice of Holland of een andere talentenshow.

Er wordt wekelijks gewerkt aan jouw zangtechniek, adembeheersing en houding. Je krijg les in theorie, microfoontechniek, ritmegevoel, gehoor en timing. En er is aandacht voor zelfvertrouwen en het uitbreiden van je repertoire. Ook kun je meedoen aan leerlingenconcerten en andere optredens, solo of met een band, zoals bijv. ieder jaar tijdens de PopLabweek.

Zangles pop/jazz

Leeftijd: vanaf 8 jaar
Cursusgeld: €16,28 p.les (<21 jr) / €25,08 p.les (> 21jr)

In goed overleg stem je samen met de docent jouw lesdag en lestijd af. Zo past het in ieders planning!

Wat kost mijn muziekles? Kan ik ook korting krijgen? Wat als ik een keer niet naar mijn muziekles kan komen?

Simone Ewouds Zang, aerobics

Simone Ewouds

Mijn naam is Simone Ewouds, ik ben zangdocente, geef aerobicslessen en treed zelf op in verschillende bezettingen. Alleen, als duo (Rebellious Rose) en ook in de band GeweldiGenoten. Ik heb gestudeerd aan het Codarts Conservatorium in Rotterdam.
Bij OYFO geef ik zanglessen en een uur Aerobicsles op maandag.