Jazzbands

Wat is er niet leuker dan samen muziek maken? In de Jazzbands van Oyfo Kunstenschool kan je samenspelen met andere jazzmuzikanten.

Jazzband Groove heart

Docent: Ad Smit

Vanaf 14 jaar

Groove heart is een jazz/funk band in de ruimste zin van het woord. Van funk tot swing, van ska naar blues of latin, alles kan aan bod komen zolang er op geimproviseerd kan worden. Het doel is samen een goed geluid neerzetten, lekker te grooven en leren improviseren. De bezetting is: 4 blazers, piano, el. gitaar, bas en drums en de band staat als een huis.

Jazzband Square jazztet

Docent: Ad Smit

Vanaf 18 jaar

Het square jazztet is een jazzgroep voor volwassenen. Er wordt met veel enthousiasme jazz en aanverwante muziek gespeeld, zowel instrumentale als vocale stukken. Er wordt gewerkt aan een veelzijdig repertoire, improvisatie en interactie. De bezetting is: zang, piano, keyboard, bas, drums, trompet, saxen en trombone.

Jazzbigband Big bang

Docent: Anne-Marie ten Heggeler

Van 11 tot 21 jaar

Jazzbigband Big bandits

Docent: Anne-Marie ten Heggeler

Van 10 tot 18 jaar

De  bands bij Oyfo worden ingedeeld en geroosterd door de docenten. De bands worden doorgaans bezet door instrumentale leerlingen van Oyfo maar je kunt, als er plek is en je het juiste speelniveau hebt, ook lid worden als niet-leerling.

Heb je interesse? Vraag je docent naar de mogelijkheden. Of neem contact op met Oyfo Kunstenschool.

Jazzbands

Cursusgeld: €4,38 p.les (<21 jr) / €5,28 p.les (> 21jr)

Groove heart  donderdag 16.30 - 17.30 uur

Square jazztet  maandag 19.00 - 20.00 uur

Big bandits  donderdag 17.00 - 18.30 uur

Big band  dinsdag 19.00 - 20.30 uur

Wat kost mijn muziekles? Kan ik ook korting krijgen? Wat als ik een keer niet naar mijn muziekles kan komen?

Ad Smit Piano

Ad Smit

Allround piano leren spelen op alle niveaus van pop en jazz tot licht klassiek. Het afwisselende aan lesgeven is dat elke leerling anders is. Ik hou rekening met muzikale smaak en de belevingswereld van de leerlingen en ben een enthousiaste docent.

Anne-Marie ten Heggeler Big Bands, Trompet

Anne-Marie ten Heggeler

Ik vind het leuk om beginners de basistechnieken aan te leren en gevorderden verder te helpen met het ontwikkelen van hun muzikaliteit. Daarnaast werken we aan improvisatie en het spelen in een blaassectie.