Theaterlessen

Heb jij zin om te performen op een podium? Wil jij leren hoe je jouw fantasie omzet ik theater? Ben jij geïnteresseerd in acteren en verschillende andere theatertechnieken? Dan is dit iets voor jou!

Deze theaterlessen zijn voor iedereen die dol is op theater en meer wil leren over acteren! In deze theaterklas leer je jouw fantasie te ontwikkelen en vorm te geven op de spelvloer. Je leert over geloofwaardig acteren, improviseren, jezelf presenteren, samenspel, stem, beweging, inleving en tekstbehandeling. Je leert ervaren waar je al goed in bent, maar je komt ook je uitdagingen tegen. Ook ga je samen een voorstelling maken die je gaat opvoeren voor publiek. Je zult vooral veel plezier beleven!

Leeftijd: 7 - 15 jaar
Cursusgeld: 37 lessen / € 301,50 (€ 8,15 per les)

Woensdagavond 17.45 tot 18.45 uur

Wat kost mijn theaterles? Kan ik ook korting krijgen? Wat als ik een keer niet naar mijn theaterles kan komen?

Stephanie Bisschops

Ik ben Stephanie, ik heb een musicalopleiding in Den Haag afgerond, een jaar cabaret/kleinkunst gestudeerd en ben vervolgens afgestudeerd als theaterdocent en theatermaker aan ArtEZ in Zwolle. Naast mijn werkzaamheden bij Oyfo werk ik op een middelbare school als theaterdocent en geef ik musical- en theaterlessen bij de Theatermakerij en Kaliber Kunstenschool. Hier maak en regisseer ik ook voorstellingen. Daarnaast zing ik in een ska band.