Tarieven, kortingen en voorwaarden

In onderstaande documenten staan de tarieven van de jaarcursussen van cursusjaar 2020-2021. Ook staat hier de kortingsregeling waarin je kan vinden voor welke korting je in aanmerking kan komen. Tenslotte vind je hier de algemene voorwaarden die betrekking hebben op de cursussen van Oyfo Kunstenschool.

Tarieven Oyfo Kunstenschool 2020-2021

Kortingsregeling 2020-2021

Voor vragen kun je mailen naar klantencontact@oyfo.nl of bellen naar 074-2430054. De medewerkers van klantencontact helpen je graag verder.

Termijnbetaling

Je kunt het lesgeld voor de cursussen per automatisch incasso in maandelijkse termijnen betalen. De standaard voor jaarcursussen is 9 of 10 maandtermijnen. Indien je een ander betalingsritme wilt dan kun je dit overleggen met onze administratie. Bij tussentijdse instroming in een jaarcursus wordt de cursusprijs berekend op basis van de resterende nog te volgen lessen in het lopende cursusjaar. Naar aanleiding daarvan wordt het aantal betaaltermijnen/maandtermijnbedrag tevens aangepast. De prijzen van korte cursussen en workshops staan op de betreffende cursuspagina’s vermeld.