Ontdek je instrumenttalent

Wil jij graag een instrument spelen maar je weet niet zo goed welke? In 7 weken tijd ontdek jij bij welk instrument jouw talent ligt! Wil je slaan, strijken, blazen of tokkelen? Iedere week vertelt een docent over zijn/haar instrument en natuurlijk mag jij het instrument ook zelf uitproberen. Lukt het jou om er geluid uit te krijgen?

Je maakt kennis met verschillende instrumenten. Zo leer je verschillende koperblazers en hotublazers kennen. Ontmoet je de harp en de gitaar en maak je kennis met slagwerk, toetsen en strijkers. Ben jij na deze cursus enthouisast geworden over één van deze instrumenten? Meld je dan aan als cursist bij Oyfo Kunstenschool!

Lesschema:

6 maart Koperblazers

13 maart Houtblazers

20 maart Gitaar

27 maart Slagwerk

3 april Toetsen

10 april Harp

24 april Strijkers

Deze korte cursus is geschikt voor kinderen van 6 t/m 10 jaar die willen ontdekken welk instrument bij hen past. De cursus duurt 8 lessen en start op zondag 6 maart. Interesse? Meld je hier aan!